Mój koszyk (0)
Regulamin
I. Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego choinkowykurier.pl jest Innhouse Tomasz Załucki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Innhouse Tomasz Załucki z siedzibą w Łomnie, ul. Starej Baśni 3, NIP: 8581806713, Regon: 365282926.
- Sklep prowadzi sezonową sprzedaż wysyłkową żywych choinek oraz akcesoriów choinkowych za pośrednictwem sieci Internet od 1 listopada do 31 grudnia.
- Postanowienia niniejszego regulaminu, w zakresie pkt. V pt.: „Zwroty i reklamacje”, mają zastosowanie tylko do zamawiających będących konsumentami w rozumieniu art. 22 ( 1) k.c., a więc do osób dokonujących zakupu niezwiązanego bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
II. Dane kontaktowe
Biuro Obsługi Klienta – telefon 518-668-721 czynny 24/7
III. Składanie i realizacja zamówień
- Zamówienie w Sklepie może złożyć osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Zamawiający”).
- Zamówienia na oferowane produkty można składać w Sklepie za pośrednictwem strony choinkowykurier.pl. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Zamawiającego zostaje przesłana e-mailem wiadomość potwierdzająca, że zamówienie dotarło do Sklepu.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym choinkowykurier.pl jest prawnie wiążącą umową Sprzedaży pomiędzy Grzegorzem Maślanka, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Innhouse Tomasz Załucki z siedzibą w Łomnie a Zamawiającym.
- Zamówienia przyjmowane są do realizacji w każdym dniu od godziny 0:00 do 23:59 od 1 listopada do 20 grudnia.
- Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną przez Biuro Obsługi Klienta. W przypadku przedpłaty zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po potwierdzeniu zrealizowania płatności.
- Zamawiający wskazuje w formularzu zamówienia na:
a) Zamawiany towar,
b) Adres, na jaki ma być dostarczony zakupiony towar,
c) Sposób dostawy,
d) Sposób płatności. - Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
a) w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – Zamówienie dostarczone w wybranym okresie dostawy przez klienta. - Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Zamawiającego.
- Koszt dostawy jest darmowy.
- Zamówiony towar wysyłany jest na teren Warszawy za pośrednictwem naszej firmy.
- Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych i zawierają podatek VAT.
- Za obowiązujące uznaje się ceny z chwili złożenia zamówienia uwidocznione przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
- W przypadku chwilowego braku towaru na magazynie bądź wyczerpania zapasu danego produktu, Zamawiający jest informowany o tym przez Biuro Obsługi Klienta drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu zasygnalizowania problemu i zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia.
- Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia ze względu na brak danego artykułu, zamówienie może zostać anulowane w całości bądź jedynie w pozycji, która prowadzi do wydłużenia czasu dostawy.
- W celu potwierdzenia złożonego zamówienia Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Zamawiającym na podany przez Zamawiającego numer telefonu lub adres e-mail w przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia które wynika z błędnie lub niedokładnie podanego przez Zamawiającego adresu dostawy.
- Do każdej wysyłki dołączony jest dowód zakupu: paragon fiskalny lub faktura VAT.
IV. Formy płatności
- Dokonując zakupu w Sklepie Zamawiający ma możliwość skorzystania z następujących form płatności:
a) e-przelewem lub Blik. Rozliczenia transakcji kartą kredytową oraz e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl - Wszelkie płatności następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. W przypadku, gdy płatność za zamówienie została wykonana z rachunku bankowego prowadzonego w walucie obcej zwrot należności zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w polskich złotych.
V. Zwroty i reklamacje na produkty standardowe – Stojak Plastikowy, Stojak Metalowy
- Zamawiający może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta na adres: [email protected]
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia paragonu, faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.).
- Po potwierdzeniu przez Biuro Obsługi Klienta przyjęcia informacji o zgłaszanej reklamacji, należy przesłać reklamowany towar na adres: choinkowykurier.pl, ul. Radzymińska 288A, 03-694 Warszawa
- Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Zamawiającego i powiadomi go drogą elektroniczną o sposobie jej rozstrzygnięcia.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Zamawiającego Sklep naprawi lub wymieni Zamawiającemu reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Zamawiającego.
- Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie (Odstąpienie od umowy zawartej na odległość) w nieprzekraczalnym terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania produktu. Zamawiający zwraca otrzymany towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Zwracany produkt powinien być odesłany w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu (paragonem) na adres: Choinkowykurier.pl, ul. Radzymińska 288A, 03-694 Warszawa. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Jeśli stan zwracanego towaru nie budzi zastrzeżeń pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
- Uprawnienia wynikające z tytułu niezgodności towaru z umową nie wyłączają możliwości dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
V. Zwroty i reklamacje na żywe choinki
- Zamawiający może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta na adres: [email protected]
- Klient ma prawo do wyboru następnej choinki przy kurierze jeżeli kształt lub wysokość nie będzie odpowiednia. Nasz kurier będzie miał kilka choinek do wyboru.
- Reklamacji po otrzymaniu żywej, przyciętej choinki i odjeździe kuriera nie uznaje się.
VI. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Zamawiającego jest Innhouse Tomasz Załucki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Innhouse Tomasz Załucki z siedzibą w Łomnie, ul. Starej Baśni 3, NIP: 8581806713, Regon: 365282926.
- Dane osobowe podane przez Zamawiającego na stronie choinkowykurier.pl są przetwarzane w celach realizacji umowy sprzedaży zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE.
- Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji zawartej umowy sprzedaży.
- Dane osobowe Zamawiającego mogą być udostępniane innym odbiorcom danych takim jak: podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską w zakresie dostawy zamówienia/korespondencji, podmioty prowadzące działalność płatniczą, podmioty współpracujące z Administratorem przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych, prawnych, podmioty świadczące usługi IT.
- Zamawiający posiada prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zamawiający ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego narusza przepisy RODO.
- Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w Polityce Prywatności.
VIII. Zmiany Regulaminu
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu ze względu na:
– zmiany wynikające z przepisów prawa lub praktyki stosowania prawa;
– zmiany w sposobach dokonywania płatności;
– zmiany w sposobach realizacji dostaw towarów; - Korzystający ze Sklepu zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie choinkowykurier.pl.
- Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 7 dni od ich opublikowania w sposób opisany w pkt 2 powyżej.
- Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu (tj. według postanowień Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia).